Galactica

Povezava za prijavo na vadbe: https://galactica.ipoint.si

 

Kratka navodila za prijavo:

– kliknete na zgornjo povezavo

– izvedete registracijo z e-mail naslovom, katerega ste vpisali na pristopni izjavi

– pridobite e-mail, v katerem s klikom na poslano povezavo potrdite registracijo

– po uspešni registraciji si nastavite geslo in se nato prijavite v sistem Galactica iPoint

– v meniju Urnik – Vodene vadbe izberete željeno vadbo, katero želite obiskati in pritisnete gumb Potrdi

RIP

Težavnost:

Trajanje vadbe: 60 min

RIP je je vadba, kjer se večina vaj izvaja v ritmu glasbe s pomočjo droga ter je ciljno usmerjena v razvoj splošne mišične moči in izgube telesnega maščevja, saj naši trenerji zagotovijo optimalno intenzivnost vseh 60 minut. Vsak posameznik si intenzivnost določa sam z obremenitvijo na drogu, zato je primerna tako za začetnika, ki se želi naučiti osnovnih vaj in pravilnega rokovanja z drogom, kot tudi za treniranega posameznika, ki je sposoben treninga z večjim bremenom na drogu. Vsekakor se vadba priporoča vsaj 1x tedensko za razvoj moči in kot trening celega telesa.

Cross body

Težavnost:

Trajanje vadbe: 75 min

Moč, vzdržljivost, eksplozivnost in ravnotežje so cilji funkcionalnega treninga pod imenom Cross  Body. Vadba je namenjena tistim, ki že poznajo osnove vaje in si želijo spoznati kompleksnejše vaje in intenzivnejše vadbene sisteme. Pri vadbi se uporabljajo drogovi, diski, proste uteži, žoge, kettle belli, trx, zato je vsaka ura drugačna in nov izziv za vsakogar. Vadba je na urniku 3x tedensko in je odgovor na kar najbolj vsestranski razvoj telesa.

Booty workout

Težavnost:

Trajanje vadbe: 45 min

Vadba Booty workout je odgovor na lepo oblikovano zadnjico. Počep, izpadni korak, hip thrust, donkey kick in še mnogo vaj, ki se izvajajo z lastnim telesom in pomočjo elastičnega traku, zagotovijo kar najhitrejše  oblikovanje lepe zadnjice, nog in trebuha. Vadba je namenjena ženskam vseh starosti in pripravljenosti, saj lahko vsaka intenzivnost prilagaja z s trakom različnih težavnosti.

Booty wourkout – strenght

Težavnost:

Trajanje vadbe: 55 min

Booty wourkout – strenght je dodatek vadbi Booty workout, kjer se za oblikovanje zadnjice uporabljajo uteži, kar spodbudi razvoju ciljnih mišičnih skupin in napete kože na zadnjici in stegnih. Ritem vadbe je bolj umirjen, tako se lahko vsaka osredotoči na pravilno izvedbo vaj in doseže muscle pump and burn učinek v zadnjici in nogah. Redno obiskovanje v kombinaciji z ostalimi vadbami in rezultat bo 100%.

Cardio 45'

Težavnost:

Trajanje vadbe: 45 min

45 minut akcije in zabave ob energični motivacijsko nabiti glasbi, kjer trening poteka z lastnim telesom in vključuje predvsem elemente atletike. Cardio 45 je intenziven aerobni trening, ki razvija in krepi kardiovaskularni sistem, in porablja ogromno kalorij, saj akcija kar traja in traja. Primeren za vsakogar, ki želi izboljšati svoje aerobno kapaciteto, postati agilen in se ob tem zabavati.

HIIT 30'

Težavnost:

Trajanje vadbe: 30 min

Visoko intenziven intervalni trening oziroma kot že samo ime HIIT (high intensity interval training) pove, je trening sestavljen iz intervalov, ki srčni utrip pospešijo in potisnejo vsakega posameznika do limite, ki jo skozi treninge prestavlja višje in višje. Vadba kratka in intenzivna, kar pripelje do povečane porabe kisika tudi po treningu in posledično večje oksidacije maščobnih kislin še več ur po treningu. Trening primeren za vse, ki nimajo veliko časa in želijo poiskati meje svoje zmogljivosti.

ST - SUSPENSION TRAINING

Težavnost:

Trajanje vadbe: 55 min

ST je vadba, ki se izvaja s pomočjo trakov (TRX) pripetih na višini, kar omogoča treniranje s težo lastnega telesa. Nabor vaj je skoraj neskončen in je omejen le s pripravljenostjo vsakega posameznika. Vadba ST je trening celega telesa, saj nam trakovi omogočajo učinkovito in intenzivno vadbo vseh mišičnih skupin. Intenzivnost lahko zelo hitro in učinkovito prilagajamo z naklonom telesa ter tako uravnavamo silo treninga, zato tu lahko najdejo izziv tako trenirani posamezniki, netrenirani, kot tudi tisti, ki so v fazah rehabilitacije.

Core & Stretch

Težavnost:

Trajanje vadbe: 55 min

V vadbi Core&Stretch so združene vaje, ki jih vadeči premalo izvajajo. Glavni cilj je povečati moč jedrnih mišic, izboljšati splošno ravnotežje in povečati gibljivost. Ura je razdeljena v tri enote, kjer je prvi del namenjen  ravnotežju in izvajanju stabilizacijskih vaj, drugi del ure se osredotoča predvsem na krepilne vaje trupa, tretji del pa je namenjen stretchingu. Kdorkoli sam ne izvaja kombinacij teh vaj je ta ura izjemno priporočljiva zanj, saj se le tako zaokroži celovita skrb za telo.

Senior FIT

Težavnost:

Trajanje vadbe: 60 min

Senior FIT je vadba, ki je namenjena in prilagojena starejši populaciji. Vaje in intenzivnost so temu prilagojene. Na tej vadbi se naučimo pravilne tehnike tako osnovnih vaj, kot tudi nadaljevalnih. Velik poudarek je na ravnotežju, korekciji gibanja in splošni moči. Vsekakor primerno za starejše, ki želijo postati ali ostati fit. Večino dela se izvaja po postajah, tako se lahko vadba in vaje prilagodijo vsakemu posamezniku in njegovim željam.

Privat ure za zaprte skupine

Nudimo tudi vadb za zaprte skupine, kjer se vadba in trener prilagodi potrebam skupine ter njihovim ciljem. Gre za zaprte skupine z zasebnim najemom trenerja, dvorane in rekvizitov.