Predstavitev vadb

POWER STEP

Je atletski trening, ki združuje kardio vaje, za povečanje moči, eksplozivnosti, spretnosti,ravnotežja ter vzdržljivosti. Pri vadbi se uporablja step,ročke ter uteži.

BODY ATTACK

Športno-atletsko obarvan trening, ki združuje tako trening moči kot tudi trening vzdržljivosti. Je kombinacija atletskih aerobnih gibov, vaj za moč in stabilizacijo, ter visoke energije in motivacijske glasbe.

RIP

Je mešanica najučinkovitejših vaj, (počepi, dvigi in upogibi) z uporabo uteži (z lastno izbiro obremenitve). Je trening vseh glavnih mišičnih skupin, za hitro vidne rezultate.

TNZ

Trebuh, noge in zadnjica. Je zvrst aerobne vadbe, ki je namenjena krepitvi mišic trebuha, nog in zadnjice.

Body Move

Vadba je sestavljena iz aerobnega in anaerobnega dela, kar pomeni, da vaše telo pridobiva na kondiciji in topi maščobe.

Face force joga

Je vadba, ki vključuje vse dimenzije resničnega pomlajevanja. Gre za združitev vaj za obraz, telo, obnovo hormonskega sistema, dihalnih metod in tehnik notranje alkimije.

FITBALL

Vadba z žogo za povečanje mišične moči, hkrati pa boste izboljšali ravnotežje, koordinacijo in telesno držo.

Cross body

Si želiš oblikovati svoje telo v bolj močno, čvrsto in skladno celoto? Potem je Cross body vadba zate. Vaje se izvajajo s preprostimi rekviziti in lastnim telesom, tako bo telo bo postalo kar najbolj funkcionalno oz uporabno. Povečala se bo splošna moč, največji poudarek pa bo na moči telesnih stabilizatorjev oz mišic trupa.

Jogalates

Je dinamična vadba, pri kateri gre za prepletanje sorodnih segmentov joge in pilatesa. Vadeči se nauči upravljati s svojim telesom in mišicami. S to vadbo preoblikujemo telo, povečamo gibljivost, ravnotežje in nadzor nad telesom. Zadnjih nekaj minut vadbe je namenjeno sproščanju (dihalnim vajam, meditaciji, koncentraciji…). Tako si po koncu vadbe popolnoma sproščen, napolnjen s pozitivno energijo in pripravljen na nove izzive.

iZi FiT

Vadba je namenjena res vsem! Značilnosti: Individualen pristop, celostni pristop (nasveti o zdravem življenjskem stilu in urejanje prehrambenih navad), najučinkovitejše vaje, metode za oblikovanje telesa in odpravljanje disfunkcij (fizioterapija), vadba poteka večinoma po principu obhodne oz. krožne vadbe, dela se z lastno težo telesa, uporabljamo pa še različne vadbene pripomočke (fitball, kettlebell, TRX, stabilizatorske plošče, uteži…itd.), sprotno testiranje napredka in tedenski izzivi (prehrana, vadba, antistres), ki jih neobvezno opravite sami.

Pilates

Pilates krepi mišice in jim daje tonus, zagotavlja gibljivost in ravnovesje, združuje misel, dušo in telo, z rednim treningom pa ustvarja lepo oblikovano telo.

BOOT

Vadba, ki združuje elemente kardio vaj, vaj za moč, stabilizacijo in gibljivost, kjer resnično dela celo telo, tako pa dosežemo super rezultate.