Nasveti za pravilno savnanje

Kako vstopimo in pričnemo

V savno prihajamo čisti, pred vstopom se oprhamo. Telo dobro obrišemo, da je koža popolnoma suha.

Vodne kapljice na koži preprečujejo potenje, ki je pomembno, saj izpareli znoj ohlaja kožo in le tako lahko prenašamo visoke temperature.

Pred vstopom v savno si segrejemo noge. Mrzle noge povzročajo, da se celotno telo prepočasi segreva.

Potek savnanja

V savni ostanemo toliko časa, dokler nam telo ne začne sporočati, da je dovolj, pa čeprav smo v savni le nekaj minut. Priporočen čas je 15 minut, kar je dlje, je mučenje telesa.

Uporabljamo brisačo in kopalni plašč. Brisačo uporabljamo za sedenje oziroma ležanje v finski in bio savni. Za počivanje v počivalnicah pa je priporočljiv kopalni plašč.

Če v savni ležimo, preden vstanemo, še malo posedimo, da se nam ne zvrti v glavi, ko vstajamo.

Zaključek savnanja

Ko pridemo iz savne, se ohladimo s hladno prho ali z ledom. Hladen curek naj zajame tudi obraz in tilnik. Hlajenje je zelo pomembno, saj bi lahko drugače prišlo do zastoja toplote.

Zunaj moramo počivati toliko časa, kot smo prebili v savni, preden se odločimo za ponovni vstop v savno.

Pred in po savnanju moramo ves čas piti vodo ali čaj. Zdravo je tudi uživanje sadja, saj pomaga pri normalizaciji nivoja kalcija.