Klasična ali švedska masaža

Sprostitvena masaža Galactica

Sprostitvena masaža je namenjena najgloblji fizični in duševni sprostitvi. Kombinacija umirjene glasbe, izbranih olj in odlične masažne tehnike poskrbi  za zmanjšan stres in popolno sprostitev.

Govorimo o  enostavnih in sistematičnih masažnih tehnikah, katere vzbujajo ugodje, izboljšujejo zdravje, pospešujejo pretok krvi, sprostijo mišično napetost, ter blagodejno vplivajo na vegetativni živčni sistem. Učinki te masaže so vidni na fizičnem in duševnem nivoju.

Zajema masažo celotnega telesa. Poudarek je na motoričnih delih vratu, ramen in hrbta, saj se v teh delih največkrat čuti posledice stresnega načina življenja.

Masaža je namenjena sproščanju in po njej se boste počutili, kot da vam je nekaj težkega padlo z ramen. Pozitivni učinki so fizične in psihične narave, saj se sprosti celotno telo. Masaža odpravlja stres, napetost in posledično tudi nespečnost.

Terapevtska masaža Galactica

Terapevtska masaža je učinkovita metoda lajšanja kroničnih bolečin in odpravljanja manjših kroničnih problemov telesa. Je močnejša masaža, s katero dosežemo povečano prekrvavitev mišic, odpravimo mišične zatrdline, izboljšamo gibljivost hrbtenice in ramenskega obroča ter pospešimo odvajanje strupov iz telesa.

Je edinstvena masaža, ki jo uporabljamo pri poškodbah hrbtenice, kot so: posedanje vretenc, problematična degenerativna stanja, išias, lumbago itd. Že po prvi masaži dosežemo izboljšanje funkcije, lažje težave pa lahko po nekaj terapijah popolnoma izginejo. Terapevtska masaža zmanjšuje stres in odpravlja bolečine v ledvenem, prsnem in vratnem delu hrbtenice. Odpravlja tudi nekatere vrste glavobolov, ki so posledica tenzije mišic vratu.

Stres in utrujenost postaneta preteklost, živčevje se umiri, telo razstrupi. Z masažo aktiviramo in pospešujemo procese regeneracije, krepimo imunski sistem, odpravimo glavobol in bolečine v telesu. Masaža deluje celostno, na vseh nivojih telesa in obnavlja porušeno ravnovesje. Z masažo ne lajšamo le trenutnih simptomov, odpravimo oz. preprečimo tudi njihov nastanek in ponavljanje.

Športna masaža

Je dinamična masažna tehnika, katere namen je pospešiti regeneracijo mišic, ki so bile izpostavljene različnim športnim naporom. Priporočljiva je predvsem za rekreativne in profesionalne športnike vseh panog. Cilji športne masaže so aktivacija, stimulacija ali sprostitev mišic.

Usmerjena je k preprečevanju poškodb in vzdrževanju dobrega telesnega in duševnega stanja. Vpliva na povečanje prekrvavitve, pripomore k hitrejši regeneraciji in stimulaciji mišic, k hitrejši presnovi mlečne kisline, zvišuje mišični tonus, mehča napetost v mišicah in jih sprošča. Izboljša raztegljivost mehkega tkiva (mišic, kit, vezi) in pospeši cirkulacijo limfe, ki oskrbuje sklepe, vezi in kite. Masaža je tudi tehnika za pomoč pri določenih poškodbah, predvsem mehkih tkiv.

Športna masaža vsebuje kombinacijo tehnik in prijemov, ki športniku pomagajo odpraviti utrujenost in ga optimalno pripraviti za doseganje vrhunskih rezultatov. Pri masaži se upošteva, v katerem obdobju se športnik nahaja (pripravljalno, tekmovalno ali regeneracijsko obdobje). Temu primerno športni maser izbere masažne tehnike.

Cilj športne masaže je:

  • Priprava športnika na obremenitev (tekmovanje, trening…)
  • Pomoč pri raztezanju (stretching)
  • Pomoč pri segrevanju
  • Daje občutek sprostitve
  • Pomoč pri sanaciji športnih poškodb

Športna masaža vam lahko koristi, če imate naporne treninge, po katerih čutite, da vaše mišice potrebujejo pomoč pri regeneraciji. Priporoča se tudi po športnih poškodbah za hitrejšo regeneracijo ter za zagotavljanje bolj učinkovite in varne telesne vadbe.

Koristi poklicnim in rekreativnim športnikom, pa tudi ljudem z aktivnim življenjskim slogom.

Masaža za nosečnice

Masaža za nosečnice je individualno prilagojena vsaki posebej. Je manj intenzivna sprostitvena masaža,nekaterih masažnih prijemov ne izvajamo.

  • V prvih treh mesecih nosečnosti se ne masira trebuha, kasneje pa je masaža na trebuhu omejena le na tehniko gladenja.
  • Izogibati se moramo pritiskanju okrog gležnjev, Ahilove tetive in pritisku med palcem in kazalcem na nogah.
  • Na nogah se ne sme uporabljati tehnika udarjanja (sekanja in tolčenja, saj je v nosečnosti povečana nevarnost nastanka krvnih strdkov.

Masaže ne izvajamo v prvih treh mesecih nosečnosti in v zadnjih treh mesecih nosečnosti.