Galactica

Vodene vadbe v Galactici

Vodene vadbe v Galactici

RIP

Odličen 60 minut dolg trening z utežmi, kjer se večino vaj izvaja z drogom. Primeren je za vsakogar, saj si intenzivnost določa vsak posameznik sam z obremenitvijo na drogu. Tisti, ki se prvič srečuje z drogom in z vajami za moč tako uporabi manjšo težo, ter se tako bolj posveti tehniki. Kdor pa išče izziv pa si seveda lahko poveča težo ter tako naredi intenziven trening moči.
V uri se naredi preko 800 ponovitev, zato je ta trening velik porabnik energije in je tudi primeren za vsakogar, ki si želi porabiti kar največ kalorij v eni uri.

🍑 BOOTY WORKOUT

Si želiš preizkusiti pravi trening za zadnjico in noge. 🍑 booty workout je odgovor. Program je zastavljen s ciljno usmerjenimi vajami, ki bodo tvojo zadnjico povzdignile ter napele kožo od trebuha do stopal. Kombinacija ciljno zastavljenega programa, izkušenih trenerjev in elastičnega trakova Peach Booty Plan te bo pripeljala do rezultatov, o katerih si ves čas sanjala. Pridi in preizkusi 45 minut intenzivnega občutka v zadnjici in nogah.

CROSS BODY

Včasih so pravili »Zdrav duh v zdravem telesu«, sedaj rečemo temu »Not for pussies«. Cross Body zajema vse. Funkcionalni trening, ki razvija moč, vzdržljivost, eksplozivnost, koordinacijo in spodbuja sodelovanje. To so elementi ure, ki traja 75 minut. Izbira vaj, rekvizitov in sistemov treniranja je neomejena. Vsak trening je drugačen in vsak trening predstavlja nov izziv. Končni cilj tega je vrhunska splošna telesna in psihična pripravljenost, ki ti bo omogočala premagovati vse obremenitve, ki ti jih ponudi življenje.
Trening je namenjen tistim, ki že imajo osnovno tehnično znanje izvedb vaj.

CROSS BODY LIGHT

Cross Body Light je mlajši bratec. Izvaja se identičen trening kot na uri Cross Body, le v lažji obliki in z manj obremenitvami. Primeren za vsakogar, ki se želi preizkusiti in stopiti v svet funkcionalnih treningov. Cross Body Light omogoča primeren prehod, saj postopoma pripravlja telo na nove oblike treninga.

BASIC

Na tej uri je pravilna izvedba vaj glavni cilj ure. Izvajajo se osnovne vaje kot so počep, izpadni korak, potiski priteg in mrtvi dvig ter izpeljave teh vaj. Kdor si želi naučiti ali izpopolniti tehniko izvajanja vaj je ta ura idealna zanj. Število vaj je omejeno, kar omogoča trenerju dovolj časa za podrobno razlago vsake vaje. Cross Body Basic te bo opremil z dobrim znanjem izvajanja vaj in te pripravil za nove izzive

CORE&STRETCH

Vsi se zavedamo pozitivnih učinkov stretchinga in tudi vsi ga preredko izvajamo. Core&stretch je ura, kjer boste v 60 minutah sprostili mišice, ki so največkrat preobremenjene in imajo pogosto povečan tonus, ob tem pa se bodo naredile tudi vaje za moč jedra, saj so mišice jedra vse pogosteje premalo aktivirane. Na koncu te ure se boste počutili bolje in boste odpravili napetosti, ki jih povzroča sodobni način življenja.

No Comments

Post A Comment